Follow Us @soratemplates

3 Mayıs 2020 Pazar

16 yorum:

  1. Senin Tahminince Ne Zaman Çıkar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer virüsten dolayı yapım aşamasında aksilik çıkmazsa yine 2021'in sonunda çıkabilir. Ya da 2022'ye ertelenebilir.

      Sil
  2. selam bir şey sormak istiyorum 3. sezon'U nasıl altyazılı izleyebilirim lütfen söyleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. Sezon altyazılı bir şekilde internet ortamında mevcut değil.

      Sil
  3. Peki vizyona ne zaman çıkar bir an 3 mayıs 2020 yi görünce kaçırdım diye ağlayacaktım ben uğur böceği ile kara kedi hayranıyım da

    YanıtlaSil
  4. Ben yeni filmin 3 mayıs 2020 de olduğunu görünce kaçırdım diye ağlayacaktım vizyona ne zaMan çıkar ben uğur böceği ile kara kedi hayranıyım da ☺

    YanıtlaSil
  5. selam bir şey sormak istiyorum bu filin fragmanı 2018de atılmasına rağmen neden hala dizi atılmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2018 yılında atılan başka bir filmdi. Daha sonrasında iptal edilmişti ancak tekrar 2021'de yayınlanacağı açıklandı.

      Sil
  6. Bir şey soracağım, filmle ilgili bir fragman yayınlandı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada Jeremy Zag instagram hesabından fotoğraflar atıyor ama sanırım resmi bir fragman gelmedi şu ana kadar.

      Sil
  7. Bir şey soracağım. Bu çizgi romanlar İngilizceydi ve siz mi çevirdiniz yoksa zaten Türkçeyidi buradan mı paylaştınız? Eğer İngilizceden çevirdi iseniz nasıl yaptınız söyler misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizce'den biz çevirdik. Nasıl mı yaptık? Kendimiz çevirdik. :)

      Sil
  8. Kızım ille sizin filmlerin sinemalarını istiyor sürekli ağlıyor en yakın zamanda başlasa sinemalarınız

    YanıtlaSil