Follow Us @soratemplates

11 Temmuz 2020 Cumartesi

17 yorum:

  1. NEKO'YU ÇOK SEVİYORUM VE HER GÜN TOPLULUK GÖNDERİLERİNE BAKIYORUM AMA KAÇ AYDIR SÜPERKAHRAMANLAR PART-2 BÖLÜMÜ GELMEDİ. NE ZAMAN GELECEK? KAÇ AYDIR SIRF ONUN İÇİN BEKLİYORUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek hafta içinde atmaya çalışacağım :)
      - Neko

      Sil
  2. NEDEN YORUMLARI CEVAPLAMIYORSUNUZ? BLOĞUNUZ HARİKULADE AMA YORUMLARI CEVAPLAMADIĞINIZI GÖRÜNCE ÜZÜLÜYORUM.

    YanıtlaSil
  3. ÇOK TEŞEKKÜRLER NEKO.

    YanıtlaSil
  4. ADRİEN 'IN 6 ARALIK'TA DOĞDUĞUNA DAİR BİR BİLGİ GÖRMÜŞTÜM BİR SİTEDE. DOĞRU MU?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır karakterlerin doğum günleri ne zaman bilinmiyor. Doğru değil.

      Sil
  5. "NEKO ABLA NEDEN HALA VİDEOYU PAYLAŞMADIN. SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM VE SEN VİDEO ATMAYINCA ÇOK ÜZÜLÜYORUM." BU SÖZLERİ KENDİSİNE İLETİR MİSİNİZ? SİZİ DE ZOR DURUMDA BIRAKTIYSAM ÇOK ÖZÜR DİLERİM ADMİN SADECE SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.YANITLARSA NEKO ABLA ÇOK SEVİNİRİM. ZOR DURUMDA BIRAKTIYSAM SİZİ TEKRARDAN ÇOK ÖZÜR DİLERİM.

    YanıtlaSil
  6. shangai özel bölümü ne zaman gelecek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala yapım aşamasında, ne zaman yayınlanacağı hakkında bir bilgi yok maalesef :(

      Sil
  7. Shangai özel bölümü ne zaman geliyor?

    YanıtlaSil
  8. mucize'nin filmi ne zaman gelecek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2021'nin sonbaharında ya da 2022'nin başlarında vizyona gireceği söylenmişti. Ama muhtemelen koronadan dolayı ertelenir.

      Sil