Follow Us @soratemplates

20 Mart 2021 Cumartesi

18 yorum:

  1. Yalnız ŞANGHAY değil SHANGAI lütfen düzgün kullanalım 🙏🏻🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle SHANGAI değil, Shanghai.
      Shanghai İngilizcesi, Şanghay ise Türkçesi. Türkçe kullanmaya özen gösteriyoruz. Umarım sizler de bizim gösterdiğimiz özeni gösteriyorsunuzdur. 🙏🏻🙏🏻

      Sil
    2. Öncelikle sizi kırmamışımdır umarım bir diğeri ise evet yanlış yazmışım 😅 ve bunu attıktan sonra farketmem çok hoş 😂 ve şunu hatırlatmak isterim ki özel isimler Türkçe’ye ya da başka dillere çevrilmez. Örneğin New York’u Ni York diye çevirmemiz olmaz. Yazılış olarak özel isimler değiştirilemez ama okunuş olarak tabii ki her yerde değişir. Lütfen verdiğim bilgileri göze alarak dikkat sarfedin ve bu sözleri düşmanca ya da kırıcı yazmadığımı bilin. Umarım öyle algılamamışsınızdır. Sadece uyardım, umarım düzgün yazmaya gayret edersiniz 🤞🏻 Tekrar söylüyorum beni yanlış anlamayın lütfen 🙏🏻

      Sil
    3. Özel şehir isimlerinin bazılarının Türkçe'de karşılığı varken bazılarının ise yok. En basit örnek London=Londra. Aynı şekilde Shanghai'ın da Türkçe karşılığı Şanghay. Yanlış anlamadık merak etmeyin. :)

      Sil
    4. Yanlış anlamamanıza çok sevindiğimi belirtmek isterim. 😊

      Sil
  2. Shanghai ingilizce dublaj 11gün sonra yayınlanackmış.Yayınlanınca siz türkçe altyazı veya türkçde dublaj olarak bu siteye atıcakmısınııız

    Bugün 22 mart

    YanıtlaSil
  3. Shanghai ingilizce dublaj 11 gün sonra yayınlanackmış.Yayınlanınca tirkçe altyazı yada tirkçe dublaj yayınlayack mısınıız acabaa?

    Bugün 22 martt

    Sayfan çoksl bu arada 🤍

    YanıtlaSil
  4. Shanghai ingilizce dublaj 11 gün sonra yayınlanackmış.Yayınlanınca tirkçe altyazı yada tirkçe dublaj yayınlayack mısınıız acabaa?

    Bugün 22 martt

    YanıtlaSil
  5. Çin bölümü ne zaman yayınlanacak

    YanıtlaSil
  6. ŞANGHAY bölümü ne zaman yayinlanacak

    YanıtlaSil
  7. Siz youtubedeki Neko ablamısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neko da bu bloğun adminlerinden biri. Aslında 4-5 kişilik bir ekibiz. :)

      Sil
  8. Ben Neko'yu takip ediyorum, bazen videolarında bu bloğun linkini paylaşıyor. Yoksa ben burayı bilmiyordum. Çok güzel bir blog olmuş, elinize sağlık. Artık yakından takip edeceğim

    YanıtlaSil