Follow Us @soratemplates

20 Nisan 2021 Salı

32 yorum:

  1. yaa çok güzel anlattı ...teşekürler bir şey sorucam admin 4 sezon 5-4 bölümler ne zaman yayınlacak yayınlanmadıysa fıragmanı varmı teşekürler ha bide uyanış filminin spolirları varmı bb lütfen cevap verin ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölümlerin yayınlanma tarihleri hala belli değil. Fragman da yayınlanmadı maalesef.
      Uyanış filmi hakkında Neko video çekecekmiş. Çektiğinde blogta paylaşır. :)

      Sil
  2. aşk-ı memnu değil arkadaşlar miraculous. abartmamalıyız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence aşk-ı memnu ya benziyo hkpwmslzv

      Sil
  3. Merhaba ben bu videoları indirmek istiyorum da nasıl indirebilirim?

    YanıtlaSil
  4. şuan yurtdışında kaçıncı sezon yayınlanıyor?

    YanıtlaSil
  5. zoe kaçıncı bölümde dahil oluyor diziye??

    YanıtlaSil
  6. merhaba şimdi 7.sezona kadar devam mıııı

    YanıtlaSil
  7. zoe hangi bölümde var bulamıyorum

    YanıtlaSil
  8. Zoe hangi bölümde bulamıyorum

    YanıtlaSil
  9. Zoe hangi bölümde bulamıyorum

    YanıtlaSil
  10. muz kız chloe mi?

    YanıtlaSil
  11. admin 7.sezonda bitcek mi yoksa devam mı edecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlenme oranına bağlı. Eğer hala çok izlenmeye devam ederse bitirmezler, 8. sezondan devam ederler.

      Sil
  12. merhabalar zoe 7 veya 8. bölümde gelicek fakat o bölümler ne zaman yayınlanıcak belli mi acaba ?

    YanıtlaSil
  13. 1 tane bölüm yapması kaç gün alıyo biliyor musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünüldüğünden daha uzun sürüyor. Birkaç ayı bulabiliyor.

      Sil
  14. Şu an kaçıncı sezona kadar yayınlandı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk 3 sezon tamamen yayınlandı. 4. Sezon'dan da 5 bölüm yayınlandı.

      Sil
  15. 7. Sezona kadar devaam

    YanıtlaSil
  16. 5 yıl sonra 17 yaşıma giriyorum ve eğer birdenbire büyümezlerse marinette'den daha büyük olacağım.

    YanıtlaSil