Follow Us @soratemplates

19 Mayıs 2021 Çarşamba

24 yorum:

  1. oha bölüm güzele benziyo

    YanıtlaSil
  2. chloe yi sevenler varmış ben şasırdım oysa dizideki en nefret ettiğim karekterdir zoe nin gelip arı mucizesini alması iyi olmuş chloe hak etmiyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marinet Dupeinçeng21 Mayıs 2021 20:51

      Evet ya iyiki Zoe gelmiş!
      (Zoe Chloe'nin kardeşiymiş)

      Sil
    2. ben eğer hırsına yenik düşmeseydi chloe yi biraz seviyodum. evet zoe iyi ki gelmiş mucizeyi alması iyi olur ve iyi bir mucize kullanıcısı olur bence :)

      Sil
  3. Heyecanlı gibi gözüküyor , umarım zaman çabuk geçer

    YanıtlaSil
  4. ne zaman çıkacak bu bölüm yani tarih olarak çok heyecanlıyımm :D

    YanıtlaSil
  5. Artık mucize ugur böceği ile kara kedi 4.sezon yazınca bu blogta tum 4. Sezon videoları vardı şimdi yok neden

    YanıtlaSil
  6. ADMİN bu bölüm yayınlandıktan sonra o gün içerisinde altyazılı bir şekilde gelebilirmi ?

    YanıtlaSil
  7. Chloe bazen çok gıcık oluyor o yüzden sevemiyorum

    YanıtlaSil
  8. 5.bölüm niye yok ve 11bölüm varsa 8 9 10. Bölüm nerede?

    YanıtlaSil
  9. 4. sezon 7. bölüm altyazılı ne zaman gelir bugün gelcekti bulamadım

    YanıtlaSil
  10. Hala gelmedi bu bölüm

    YanıtlaSil
  11. Neden gelmedi ki

    YanıtlaSil
  12. Bu arada benim yazdıklarım gözüküyor mu

    YanıtlaSil
  13. 27 mayis, sole crusher bölümü hala yok

    YanıtlaSil
  14. Bölüm 26 mayıs ta yüklenecekti neden yüklenmedi

    YanıtlaSil
  15. Bölüm 26 mayıs ta yüklenecekti neden yüklenmedi

    YanıtlaSil
  16. ne zaman siteye altyazılı olarak yükleyeceksiniz?

    YanıtlaSil